etiketa
skoro každá etiketa na alkohol, kozmetiku, či dokonca horčicu má ma veľkými písmenami napísane niečo takéto: "Magická esencia, pri používaní ktorej budete v raji!" a malými písmenami zase: "Áno, zvieratám sme pri testovaní neublížili."
etiketa na vodku NIČ pre Andreja Bičana
keďže nič je nič, tak v návrhu nemohlo byť bombastické niečo, ale len obyčajne nič. (hu... hustá veta) preto sme s Andrejom vytvorili etiketu tak, aby bola čo najjednoduchšia, najobyčajnejšia, najtrápnejšia, najhoršia, najnedokonalejšia ... no proste ako keď si dedko vypáli svoju slivovičku, napíše na kus kancelárskeho papiera fixou nápis, rok, osliní a nalepí na flašku, hodí na povalu do debničky pod stôl. a po rokoch ju nájde = zaprášenú flašku, ošúchanú etiketu.
chceli sme, aby na fľaške bolo vidieť iba slovo Nič. všetko ostatné je malé - nepodstatné. trochu sme vybraný návrh zdokonalili, písmo sploštili, texty ešte zmenšili, And Rej ov znak vylepšili a pridali jeho otlačok prsta, nik už ani nevie, ktorého :-) etiketa bola finálna.
v duchu prednej etikety sme navrhli zadnú etiketu, menšiu, ale tá musela obsahovať mnoho informácií. zaujímave bolo, že každá fľaša bola jedinečne očíslovaná. chcel by som vedieť, kto má číslo 1. tá bude isto zberateľský predmet!
Vodka, Rum-níček a Borovička-Nička
celkovo sme vytvorili návrhy až 3 typy etikiet - Vodka, Rum a Borovička. pri rume a borovičke sme už používali aj podkladový vzor v jemnej sivej s témou paliem a borievok.
kolekcia etikiet produktov SPA pre BIO-ROM
najväčšia a najkrajšia tvorba produktových etikiet nás zastihla na produktoch Mineral Beauty SPA s kolekciami Ocean a HEMP. značka kozmetiky z Mŕtveho mora je naozaj kvalitná, ako povedala moja manželka. okrem veľkých 300 ml fľašiek sme navrhovali aj grafiku na tuby a 150 ml fľaštičky. etiketa bola vytlačená na priesvitnej nálepke s použitím podkladovej bielej a striebornej fólie. okrem etikiet do tlače sme pripravili aj 3D vizuály na predaj cez e-shop alebo na ďalšie použitie v katalógoch. sme radi, že sa tento návrh realizoval, lebo v skutočnosti vyzerajú etikety ešte krajšie ako na týchto obrázkoch. hlavne vtedy, keď sa celý namydlím s Body Showerom s mariškou :-)
návrh etikiet ECO LINE pre BIO-ROM
zadanie je: moderné, minimalistické, eco a klasický až konzervatívny štýl. tu sú výsledky, čo povieš? sme zatiaľ v štádiu návrhu, ktorú verziu si klient vyberie?
etiketa na víno
navrhli sme etikety pre značkové víno Exclusive, Zámoysky výber. na každej z nich je vyobrazené príslušné ovocie a niektoré sú obohatené o zlatý detail. naozaj, je z čoho vyberať :-)
návrh etikiet STYLE Hair professional pre BIO-ROM
kolekcia produktov len na vlasy. ja poznám len Šampón a ako chlap mi je jedno, či si umyjem vlasy trebárs aj použitím Body Shower :-) ale tu som sa dozvedel, ze existuje aj 10 druhov kozmetiky na vlasy. už z obrázkov je vidieť, že existuje aj Hair Mask. a zvyšných 8 typov? čakame... na vyjadrenie klienta a finálne zadanie textov.
etikety produktov pre Ovocie Podkylava
vytvorili sme etikety 3 produktov (samozrejme aj so zadnou stranou). a to pre jahodový, marhuľový a slivkový džem. na etiketách je vyobrazené príslušné ovocie, čo zláka každého maškrtníka.
etiketa na horčicu GUR.MEN
3 rôzne príchute, 3 rôzne návrhy. navrhli sme etikety pre GUR.MEN horčicu v rôznych príchutiach. chilli, whisky a hrubozrnnú. ktorú by si si dal Ty?
návrh etikiet Klasik Line pre BIO-ROM
rúžovo - čierny návrh etikiet Klasik Line má osloviť predovšetkým nežné pohlavie. avšak návrh vôbec nie je nežný. je ostrý, moderný, výrazný - jednoducho taký, ako majú sebavedomé a sebestačné ženy pôsobiť.