LL studio je grafické štúdio v Bratislave.

navrhujeme logá, firemnú grafiku, reklamné materiály a zabezpečíme aj digitálnu tlač. baví nás programovať webové stránky a aplikácie na mieru. našou víziou je vytvárať počítačové hry.

 poukážka

poukážka je ako magický lístok do sveta neobmedzených nákupov, ktorý Ti dáva ilúziu, že si môžeš kúpiť čokoľvek bez toho, aby to ublížilo Tvojej peňaženke. takže ak dostaneš poukážku, uisti sa, že ju využiješ na niečo, čo naozaj potrebuješ. a možno aj na niečo, čo naozaj chceš, len pre radosť.

poukážky Visum

pre zvýšenie predaja v očnej optike sme pripravili 3 verzie poukážok na nákup tovaru v hodnote 50, 100 a 200 €. čo je na tejto poukážke zaujímave? všimni si EAN kód (resp. aj číslo). každá poukážka je teda jedinečná a EAN kódy sú pripravené tak, aby ich na pokladni vedeli pipnúť a v skladovom systéme sa zapíše, že sa poukážka využila. nuž sú to také administratívno - účtovnícke finty.

poukážky Alain Delon

poukážky alebo vouchre sme vytvárali pri každej aktivite značky. buď pri novej kolekcie na podporu nákupu nových oblekov, košieľ, kravát alebo doplnkov. buď pri výpredaji zvyškov starej kolekcie. buď pri špeciálnych dňoch zliav. veď to poznáš. konalo sa to pravidelne počas roka. všeobecne rozlišujeme dva typy poukážok:

  • poukážka na percentuálnu zľavu z výšky nákupu, napríklad 10% - tento typ z bezpečnostného hľadiska je OK, môžeš rozhadzovať poukážky komukoľvek
  • poukážka na sumu, napríklad 5 € - tento typ už je potrebné kontrolovať, opečiatkovať v predajni, okresať podmienkami, aby sa nestalo, že niekto príde so 100 poukážkami a bude chcieť jeden oblek. no a stalo sa to. brigádnik si vzal potajme z tlačiarne, kde sa poukážky tlačili. nie.. eee. nebol to náš brigádnik. našťastie sa to vyriešilo :-)

čo obsahuje poukážka? ak je taká honosnejšia, väčšia, skladačka, my to už nazývame voucher, aby to znelo viac :-) no, obsahuje percento, alebo sumu, kde platí, dokedy platí (to je nutnosť, aby človek neprišiel po 5 rokoch), na aký tovar platí, informáciu, že sa nezlučuje s inou akciou, miesto na pečiatku a podpis, ak je to nutné a možno ešte niečo ďalšie, ale zabudol som... veď pozri na obrázky.

zľavové letáky pre Coffeeshop company

Coffeeshop Company ma spracovaný rozsiahly a detailný Dizajn Manuál, podľa ktorého je nutné vytvárať všetky grafické návrhy. manuál je o správnom použití loga CSC, o štýle písma, farbách, grafických ikonách a obrázkoch. a to všetko musíme zohľadniť aj pri návrhu obyčajného letáku na zľavu.

poukážky na Kinleyho služby

rozdávať poukážky na zľavy je klasický marketingový nástroj, ktorý každý pozná a každý používa. u Kinleyho si môžeš objednať terapeutistický koučing alebo masáže na dlhý život, plný pohody a radosti. ja k nemu chodím a pomáha mi.