LL studio je grafické štúdio v Bratislave.

navrhujeme logá, firemnú grafiku, reklamné materiály a zabezpečíme aj digitálnu tlač. baví nás programovať webové stránky a aplikácie na mieru. našou víziou je vytvárať počítačové hry.

VISUM očné štúdio

Dobre vidieť - dobre vyzerať. očná Optika exclusiv sa v roku 2018 pretransformovala na VISUM - očné štúdio a presťahovala sa na Dunajsku ulicu do nových exkluzívnych priestorov. vytvorili sme firemnú grafiku aj webovú stránku a prispeli k novej, modernej identite firmy.

12

webová stránka pre VISUM očné štúdio

na webovej stránke pre očnú optiku nájdeš popredné značky okuliarov, v galériach s profesionálnymi fotkami. môžeš si nakúpiť kontaktné šošovky, či objednať sa na vyšetrenie. web je nabitý informáciami o problematike ostrého videa v článkoch blogu a v neposlednom rade si môžeš stiahnúť aj E-book. rozsiahly web si plnia chalani z očnej optiky sami. majú prístup k nášmu softvéru Datadmin, pomocou ktorého naplňajú svoju stránku.

visum.sk

slider
slider
slider
slider
slider
slider
slider
slider
slider
slider
slider
slider
slider
slider
slider

e-book Visum

pre marketingové účely odchytávania emailových adries a ponuky vyšetrenia zraku, sme pripravili e-book o tom, ako si čo najlepšie chrániť svoj zrak. popisuje 10 faktorov, ktoré nepriaznivo pôsobia na naše oči. e-book je zadarmo pre všetkých, ktorý súhlasia s odovzdaním svojej emailovej adresy. je to taky klasický funel.

poukážky Visum

pre zvýšenie predaja v očnej optike sme pripravili 3 verzie poukážok na nákup tovaru v hodnote 50, 100 a 200 €. čo je na tejto poukážke zaujímave? všimni si EAN kód (resp. aj číslo). každá poukážka je teda jedinečná a EAN kódy sú pripravené tak, aby ich na pokladni vedeli pipnúť a v skladovom systéme sa zapíše, že sa poukážka využila. nuž sú to také administratívno - účtovnícke finty.

letáky Visum

vytvárame pravidelné letáky s ponukou zľavy na okuliare, či už pre športovcov alebo slnečné, či dioptrické. keďže sa firma presťahovala na novú adresu, stále komunikujeme mapkou a fotkou predajne novú polohu. to len preto, aby si z Laurinskej prešiel na Dunajskú ulicu v Bratislave.

logo Visum

pred rokmi rokúcimi sme vytvorili logo Optika exclusiv, ktoré sa zmenilo na VISUM očné štúdio. rám okuliarov použitý v logu je typicky moderný rám jednej z popredných značiek. a vlnovka nad obočím charakterizuje plynulosť a zmenu vo firme. zmena k lepšiemu, modernému. môžem povedať, že zo "socialistickej" optiky sa stalo moderné štúdio. že?

kartičky Visum

vytvorili sme a pravidelne tlačíme 2 typy kartičiek, ktoré slúžia v očnom štúdiu. prvá kartička je pre zaznamenanie dioptrických parametrov pre okuliarové šošovky a druhá je zase pre šošovky. v návrhoch držíme modrú olejovú farbu, ktorá je charakteristická pre VISUM očné štúdio.

vizitky Visum

štandardný návrh vizitky. úplná klasika. za zmienku možno stojí inverzné logo VISUM na zadnej strane. nie je iba úplne biele, ale má jemné prechody do sivej. je to takto krajšie.

polep výkladu Visum

výklad po celej dĺžke očného štúdia sa skladá z horného svetlíka a veľkého okna pod ním. horný svetlík je polepený po celej ploche. okná a dvere iba čiastočne, pretože je potrebné, aby do predajne prešlo čo najviac svetla aj keď je nálepka na výklade perforovaná. grafický návrh vychádza z grafických marketingových materiálov spoločnosti Rodenstock, ktorý prispievajú na zviditeľnenie očnej optiky. túto grafiku môžeš tiež vidieť aj na bilboardoch.

billboard pre Visum

spoločnosť Rodenstock podporuje svojich predajcov okuliarových rámov. preto sme vytvorili billboard s ich grafickými prvkami, ktorý bolo potrebné schváliť. a bol schválený a billboardy boli vystavené na niektorých hlavných križovatkách v Bratislave, tuším jedna z nich bola pri Eurovei, ako sa ide na most Apollo.

krabička Visum

na obrázku galérie vidíš návrh na krabičky očných šošoviek. boli vytvorené, aby sa mohli šošovky predávať ako bundle, resp. 2+1 zadarmo. teda aspoň taký bol zámer, alebo sa mýlim opäť? nie nie... :-)

firemná grafika Visum

pre štúdio Visum sme vytvorili jednotnú firemnú grafiku. je v modrej farbe a nachádza sa na nej nové logo okuliarov, symbolizujúce zmenu k modernému.